İntibak işlemleri önceden bir lisans programını bitirip ikinci defa lisans programı okumaya hak kazanma; kurum içi, kurumlar arası veya merkezi puanla yatay geçiş ve ÇAP programına kabul edilme durumlarında yapılmaktadır.
İntibak başvurusunda bulunmak isteyen öğrencilerin başvuru belgelerini web sayfalarında yayınlanan başvuru tarihlerinde dekanlığa teslim etmeleri gerekmektedir.
Ders intibaklarının yapılabilmesi için evraklar son başvuru tarihine kadar eksiksiz getirilmiş olmalıdır. Aksi durumda ders intibaklarının gecikmesi öğrencinin sorumluluğundadır.
Gerekli evraklar aşağıda belirtilmiştir.
1. Başvuru dilekçesi
2. Ek 1: Ders İntibak Talep Formu (İntibak edilmesi istenen derslerin bölümümüzde hangi derse intibak edileceği ile ilgili tablo)
3. Ek 2: Daha önce aldığınız ve saydırmak istediğiniz dersin içeriği ve izlencesi (Dersin açıklaması, haftalık ders dökümü olacak şekilde olmalıdır. Dokümanın üzerinde mühür ve yetkili birim yöneticisinin imzası/e-imzası olmalıdır).
4. Ek 3: Öğrencinin transkripti (Dokümanın üzerinde mühür ve yetkili birim yöneticisinin imzası/e-imzası olmalıdır. Not dönüşüm cetveli veya harf notlarının yüzlük sistem karşılıkları transkript üzerinde olmaması durumunda bu evrak da ayrıca iletilmelidir ve bu evrakta da mühür ve imza/e-imza olmalıdır).
*Gerekli belgelere Formlar sekmesinden ulaşabilirsiniz.
** ÇAP öğrencilerinin ders içeriği sunmalarına ihtiyaç duyulmamaktadır.
***Atatürk İlke ve İnkılapları, Türk Dili ve İngilizce dersleri için ders içeriğine ihtiyaç duyulmamaktadır.